Mama Fryzjerka – jak wyprzedziłam konkurencje

Dlaczego ludzie z usług lub produktów niektórych firm korzystają, a z innych nie? Dzisiaj to pytane nie jest już dla mnie zagadką, ale do niedawna sama się nad tym zastanawiałam prowadząc własną firmę fryzjerską w Częstochowie.

Rozpoczynając swoją działalność miałam sporą konkurencję, ale tylko kilka salonów cieszyło się popularnością. Przyglądając się im widziałem jak zdobywają coraz więcej nowych klientów i zwiększają swoje zyski. Zaczęłam czytać o sprzedaży w internecie i uświadomiłam sobie, że moim problemem jest źle zaprojektowana strona internetowa. Nie mówiła ona nic o mojej firmie, nikt jej prawie nie znał, a klienci nie wiedzieli czy można jej zaufać. Postanowiłam zmienić swoją stronę internetową i zgłosiłam się do agencji, która mi z tym pomogła. Stworzyli ją od nowa, przedstawiając moją firmę jako profesjonalną, nowoczesną. Umieścili na stronie zdjęcia moich dyplomów z różnych fryzjerskich konkursów, pokazali zdjęcia fryzur, które robiłam moim klientom. Doradzili także jak promować się i zarządzać wizerunkiem firmy. Dzięki temu wyprzedziłam inne strony internetowe Częstochowa, które oferowały usługi fryzjerskie. Dzisiaj już wiem dlaczego jedne firmy radzą sobie lepiej od innych, a także jestem bardziej świadoma jaka ważna jest strona internetowa by wyróżnić się na rynku i wyprzedzić swoją konkurencję.

Dodaj komentarz